با عرض پوزش، شما مجاز به انجام این کارنیستید.
آخرین مطالب
دورکاری بخش پشتیبانی و ارائه خدمات پشتیبانی از طریق ارسال تیکت
ارسال توسط سید محمد حسینی ورزنه در 28 آبان 1399 ساعت 18:23

کاربران گرامی؛ با توجه به قوانین اعلام شده توسط وزرات بهداشت،
پاسخگویی و پشتیبانی این شرکت از تاریخ 29 آبانماه لغایت 22 آذرماه از طریق سامانه پشتیبانی (ارسال تیکت) امکان پذیر می باشد.


ادامه مطلب

ارسال مدارک و احراز هویت سامانه پیام کوتاه (پنل sms)
ارسال توسط سید محمد حسینی ورزنه در 27 آبان 1399 ساعت 15:40

با سلام

به اطلاع کلیه کاربران می رساند، جهت فعالسازی و احراز هویت مدارک ارسالی، حتما می بایست تصویر کارت ملی هوشمند همراه با شماره کارت بانکی به نام صاحب پنل ارسال گردد.

تایید مدارک و احراز هویت توسط اپراتور تایید می گردد و این مجموعه هیگونه دخالتی در این امر ندارد،
ادامه مطلب



سیستم پشتیبانی کایاکو ارائه توسط فراسیستم
نورو وب - سیستم پشتیبانی کایاکو

troubleshooter
troubleshooterdesc

سیستم پشتیبانی کایاکو ارائه توسط فراسیستم